Veelgestelde vragen

Ik heb mijn code ingevuld maar het werkt niet. Wat kan er aan de hand zijn?

Er zijn meerdere mogelijkheden waarom het nog niet is gelukt:

  • Hebt u bij het invoeren van de code goed gelet op hoofdletters en kleine letters? U dient de cijfers en letters over te nemen zoals die op de bespaarvoucher vermeld staan
  • Tussen de cijfers en letters staan streepjes. Die moet u ook invoeren
  • Een hoofdletter ‘O’ en het cijfer ‘nul’ lijken veel op elkaar. Komen die in uw code voor, probeer de ‘O0’ dan eens te vervangen door een ‘nul’ of omgekeerd
  • Woont u op het adres Prinses Irenestraat 7 in Gemert of Kerkeind 40 in Milheeze? In dat geval werkt de aan u verstrekte bespaarcode niet. Op uw voucher vindt u namelijk wel uw adres maar niet uw appartement-nummer. U krijgt van ons een nieuwe bespaarvoucher toegestuurd.
  • Lukt het nog steeds niet? Kom even bij ons langs in de Boelthiek, wij helpen u graag.
Bekijk meer veelgestelde vragen